close
標題:

400呎唐樓全屋兩房一廳重新油漆最少要幾多錢? 兩房曾經貼牆紙,可否新年前完工?

發問:

400呎唐樓全屋兩房一廳重新油漆最少要幾多錢? 兩房曾經貼牆紙,可否新年前完工?

最佳解答:

下個禮拜都過年 lak. 我 lum 過年前想油好應該冇乜可能喇. 除非係自己落手落腳整啦. 或有老友係裝修師傅啦. 我之前搵人油過510呎屋, 但之前冇牆紙 ka wor. $2800 包埋油. 你個道如果要剷牆紙, 再"善"灰. 我 lum 要 $4000 咁上下 la.

其他解答:

時間上應該可以, 不過你要知道, 很多人都想過年前裝修, 所以裝修師傅會非常忙碌, 而且價錢或者都會貴一點點....介紹你一位師傅, 他的手工不錯的(就是會長氣一點): 9639 4684 陳明燊師傅 (自己問價錢, 比較一下) **聲明 我沒有回佣的! 只是給你多一個選擇, 你們的交易內容亦與我無關 ^^

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

31C9A75CB3B14398
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()