close
標題:

有咩方法可以唔交稅

發問:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Q1.我想係14個月內搵夠20萬,用係讀書到,但係呢個價錢一定要交稅,假若我交咗筆交稅錢,我就冇足夠資金讀書,我想知道有冇其他方法可以唔交筆交稅錢? Q2.我係一位重有1年多就夠18歲嘅女生,我諗我會係14個月內做兩份工去搵夠個筆錢,唔知有咩工適合我做,?我係一位為咗自己目的而不怕辛苦嘅人. Q3.假若我一份工嘅人工係銀行入數,而另一份工係用支票出人工,咁我可唔可以避過交稅嘅問題?

最佳解答:

Q1. 若你計劃 14 個月賺取 20 萬,即平均每月賺取 14,285-,亦即年賺 171,428元。2008-2009 年個人薪俸免稅額為 108,000元,如果你家有父母未被其他兄弟姊妹報上稅局扣除供養額,你則有權向稅局申報供養父母免稅額,每名 30,000- 若父母同在,可得 60,000元免稅額。另外你是將賺取的薪金作進修用途,稅局也能提供個人進修開支每年度扣除 60,000元;你的免稅額共108 K + 60K + 60 K = 228 K.所以你根本不需要納稅,若父母免稅額已被其他兄弟姊妹申報,則你的免稅額共 168 K. 得出你應課的薪俸稅為 171,428 減 168,000 = 3,428,首40,000收入納 2% = 69 元,再加預繳稅 69= 138 元你願意嗎? Q2. 金融海嘯橫行,我自身難保,恕無法告知!講真,現今若沒有什麼特別技能,每月想賺 15,000 元,是有點難度。 Q3. 瞞稅是犯法行為,而且僱主是會向稅局申報所有僱員收入,若你虛報或少報,有可能會坐牢或罰款,切勿以身試法,大好前途一朝喪,不要再這樣想啊!

其他解答:

Q1, 你只收現金 Q2, 辛苦工先會人工高 Q3, 咁就走唔到數啦, 一定要交稅啦31C9A75CB3B14398
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()