close
標題:

我應否比我女朋友睇我JJ

發問:

我有新女朋友了一星期(是隔離班同學), 昨晚上佢屋企,我哋咀咗一輪,我有搓佢波, 佢有摸我JJ,跟着我走前佢話明日比佢睇下我JJ, 我隨口應弧佢. 我想問, 我哋拍拖一星期,算唔算快?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

唔算快,你咪比佢睇,不過如果佢話唔想睇,你就唔好比佢睇.不過你哋拍拖先一星期,我怕個女仔玩你.你先睇下佢是不是真心,如果佢是真心,你先好比佢睇,如果佢玩你,你就唔好比佢睇,不過你可以話,不如我睇你上同下先,睇完你上同下先睇我條JJ,好冇?如果佢比,你先好比佢睇!希望可以幫到你!!

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()