close
標題:

會考完去英國升學問題(A-LEVEL)10分

發問:

我係應屇會考生, 文科, 準備去英國讀書 想問下: 1. ASHFORD SCHOOL好D定WORTH COLLEGE好D? 2. 我本來打算去讀ECON, GEOG, MATHS, BS, 但係D學校唔建議 我揀哂ECON同BS, 咁我唯有放棄BS, 仲有一科可以揀咩呢? 3. 我打算係英國考完AL番黎HK讀大學, 會唔會好難入到? 4. 英國有幾多個長假期? 唔該 更新: 我大學係想讀商科嫁,但係FURTHERMATHS係咪要識DPHYSICS野嫁? THX~

最佳解答:

halo,我係英國讀緊書, 希幫到你丫 =] 1. ASHFORD SCHOOL好D定WORTH COLLEGE好D? 我幫你睇過了, 好似冇worth college bor, 你講緊係唔係worth school 呢? 幫你check左佢地既ranking了, 08年既Ashford School ranking係好過worth school既... 不過07年就唔同了, 但general 呢, aworth school會比較好一d, 因為我睇埋佢個gcse grade, 佢地都係好過ashford sku既, 而07年既ranking亦好過ashford, 所以呢, 以ranking黎睇, 係worth sku好一d, 不過呢, 你都要睇一睇多唔多中國人, 因為咁樣, 都會拉高個ranking架.." 2. 我本來打算去讀ECON, GEOG, MATHS, BS, 但係D學校唔建議 我揀哂ECON同BS, 咁我唯有放棄BS, 仲有一科可以揀咩呢? 咁呢, 就要好睇你大學係想讀d咩了, 如果係一d accounting and finance, business果d呢, suggest你drop左business studies, 揀further maths, 因為咁樣對入到大學之後既maths會有幫助的... 而如果大學係想讀一d寫既subject, 可以揀psycho果一d既.. 而如果係law的話, 可以揀physics等science, 咁對apply既時候都係有幫助的... 以你呢一個combination, 唔似係想揀science, 但係如果係想讀science的話, 可以揀phy或chem都可以,因為只有bio係難揀一d的...除非你係想揀同geology果一面既野既... 3. 我打算係英國考完AL番黎HK讀大學, 會唔會好難入到? 咁又唔會好, 我有好多fd, 佢地都會入到hk既大學,有一d入到hku同cu, 但都要睇下你係咩ce同a-level既成績既, 如果係一d好d既subject, 好似global business, bba (law), llb law, pharmacy, 呢一d呢, 好多時都係aaa, 而就咁bba, 就要bbc, 而science就係bb + pass, 而engineering就係bbc...如果有好既成績,就唔駛擔心了, 好多時如果成績唔係差.. (冇c..), 就會入得番hk既大學了.. 可能你讀讀下會想係uk讀呢, 好多時我果d f.6先去既fd, 都揀左留係uk讀大學.." 4. 英國有幾多個長假期? 如果係番學的話, 係唔同hk的, hk係間唔中就會有holiday, 而如果係係英國的話, 中學係12月,4月會有xmas同easter, 就會好多時係3個星期同一個月, 而7-9就係summer, 係每一個term既中間, 就會有一個叫做half term既東西, 就係有一個星期既假, 咁學校就會唔開, 好多時都係要去guardian度的..." 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的 =] 2009-04-23 12:19:47 補充: 唔係既, 只不過係furthermaths入面係有paper關於mechanics...即係好似physics咁既...""

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()