close
標題:

監獄問題,麻煩幫幫忙

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有個朋友就黎判刑, 佢知道實坐監, 想問幾樣野... 1. 佢有帶隱形眼鏡, 入面眼鏡有無咩野要求架? 2. 係咪買煙俾佢有數量限制, 每個人去探佢帶多d得唔得架? 3. 可唔可以買書俾佢?佢又有無時間可以睇架? 4. 佢可唔可以打電話架?

最佳解答:

1. 入面d眼鏡要係膠框 + 膠鏡片. 唔準戴隱形眼鏡. 2 / 3. 若佢已被判有罪而未判刑期, 佢仍屬還柙犯. 你可入希爾頓香煙俾佢. 每個犯人每星期(無論幾多人探)只可收6包煙. 如果佢已被判刑, 咁就屬定罪犯. 唔可以入煙俾佢. 只可以每個月可入大tempo紙巾 10包裝1條; 祝 君早安毛巾2條; 6本雜誌, AAA / AA電8粒, A4纸一本, 斑馬牌藍色原子筆2支. 亦可在犯人申請後入錢俾佢經福利官買收音機同電鬚刨. 監獄出面d士多仔有齊可入俾佢嘅野賣. 4. 犯人唔可以打電話嘅. 其他注意事項: 探期: 被定罪的犯人嘅探期, 係每個月兩次, 每次半個鐘. 但犯人可經監頭簿申請每月加多兩次探訪, 即共4次. 通常都批. 但如你只係佢朋友, 唔算親属, 就記得叫佢申請加你個名在探訪名單上, 否則你探唔到. 信件: 監獄內寄俾犯人既信件, 全部都會被懲教署職員拆開檢查. 在確定封信無違禁物後, 個信封會被職員收起, 唔會俾個犯人. 只係會俾封信佢. 原因係怕有人將毒品收藏在個郵票同信封之間. 如果個犯人想要番個信封, 就要提出合理理由, 例如: 想要番個回郵地址, 向獄方申請攞番. 就算申請成功, 個郵票都會被撕走. 寄信俾犯人要注意以下要點: (1) 一定要在信封面及每一頁信寫上犯人的編號. 監獄咁多人, 同名同姓嘅人大把. 所以唔寫名都唔緊要, 但唔寫編號嘅信個犯人係收唔到嘅. 而且因為無左個信封, 所以要在每一頁信寫上犯人的編號, 以防撈亂左可以揾得番. (2) 唔係一定要白色信封 / 信紙. 但信封 / 信紙上千祈唔好貼上任何貼紙. 否則封信會一個個窿, 因為d貼紙會全部被剪去(理由同上). (3) 信封内除左信紙唔可以附有任何物件, 例如: 錢, 郵票, 回郵信封, 食物, 書簽, 咭片等等. 否則個犯人會被叫去收押室(俗稱: "指模房"), 職員會在佢面前將封信存入佢份私人物件(俗稱: "包頭")內, 到佢出獄先交還佢.

其他解答:
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()