標題:

唔知點解申請唔到qq 號碼?

發問:

我己經上qq網申請qq號碼好多次?但係唔知點解都申請唔到. 唔知有無人可以幫到我解決,或者幫我申請一個qq號碼.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

免費既係難申請,我都試左好多次先得 又要睇說明,兼且要大陸手機號碼,仲要大陸身份證或護照號碼 代辦......你提供大陸手機號碼(可代買電話卡)同埋護照號碼(BNO/特區護照等等都得) 有興趣可與我聯絡

其他解答:

我有qq :731012445 如想知道密碼請同我講
arrow
arrow
    全站熱搜

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()