close
標題:

我隻狗.........

發問:

我隻狗屁股流血(少)呀!而且佢平時好活濯架!周圍走!但佢近排就成日訓低....... 佢究竟發生咩事?有病?有咩病?佢係cocker尼架.......

最佳解答:

其實你肯定了那位置沒有啊?我覺得你的cocker只不過是陰部流血, 只是月經來而已, 月經來的時侯比較累是正常的 樓上的belittlebee110︰ 如果是生鞭毛蟲、球蟲、焦蟲、鉤蟲等的寄生蟲, 亦只會貧血或排便時帶血沾便, 並不會這樣地流血的。 而再樓上的chocolate_uu所說的cancer亦有少少可能的, 但要先看看牠有沒有以下症狀︰ 1)體味變得強烈, 身體發出惡臭 2)受傷的偒口不見好轉, 反而產生了潰爛 3)嘴、鼻、乳頭、肛門等出現混有血或膿的分泌物 4)吃飯時好像很痛苦, 無法吞嚥, 常常吐出來 5)走路時拖著腳走路, 身體有麻痺的部位 6)排便和排尿有異常 7)沒有明確理由, 體重卻一直減少 8)呼吸一下子變急促, 一下子變緩慢, 沒有規律 9)皮膚有硬塊或口中的破皮一直沒有好轉, 反而愈來愈大 10)不喜歡散步等運動, 很容易疲勞 以上若符合了2-3樣, 就有可能是cancer 不過我還是那句, 快點帶牠去看獸醫啦﹗ 只看問題裡所形容的, 就算是獸醫也會很難判症, 何況現在這裡的人根本沒觀察過 若覺得你的愛犬有事時, 你第一件事應該是帶牠去看獸醫的, 而不是在這裡問其他人牠有什麼事的(除非你自已能應付), 你應該要快點帶牠到獸醫那裡, 給獸醫仔細檢查為上策, 在醫學的應用範圍, 交由獸醫處理會較好

其他解答:

九成有病, 你平時有冇俾杜蟲藥佢食呀?佢可能係生蟲呀, 快啲帶佢去睇醫生啦. .|||||佢可能腸有事呀~~~ 或者有cancer架!! 快d同佢去睇醫生啦!!|||||我隻狗之前都係咁..佢屁股有無腫左?! 如果有腫既話可能係肛門腺發炎. 流果d係[龍]. 但係最好快快帶你隻狗去睇醫生. 呢d錢一定要洗.|||||佢九成有病,你最好快D帶佢睇醫生... 拖得耐手尾可能好長架

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()