close
標題:

月餅早d 買平d 定係就到中秋平d 架 ?

發問:

月餅早d 買平d 定係就到中秋平d 架 ? 更新: 有無經驗平幾多到呀 ?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

月餅當然係越早買越平啦 ( 不計中秋當日買, 因為要走貨 ) ~~ 有信用咭優惠果 D 更平 ! 臨近中秋節 , 基本上賣餅的都會抬價 , 會貴一點 , 什麼老字號的更不用多說 .... 所以現在我通常都不會買這些品牌 , 都係甘食架啦 .... 仲有通常都食唔晒 .... 不過講個秘密比你知 ..... 東海堂比美心收購左 , 所以用料都一樣 .... (當然我講蓮蓉果 D類型) .... 價錢就 .... 有 D差別 ! (我不賣廣告的 , 你自己去格價啦 , 雖然我朋友做緊這兩間其中一間) 不過話說回來 , 現在都係先買月餅禮券先啦 .... 唔係幾時先等到中秋啊 ! 2008-07-11 11:49:50 補充: 食物我很少上網 Bit 囉 , 點知佢擺左幾耐架 (雖然未過期) !

其他解答:

通常出面買0既話, 越早買就會越平, 而家有好多間買月餅0既都做緊優惠, 通常越近中秋, 個價就企得越硬 但係, 如果你上網bid就會唔同啦|||||圖片參考:http://tw.yimg.com/i/tw/ugc/rte/smiley_1.gif 梗係就到中秋平d啦!如果你中秋節當日上網bid,七,八十蚊就有一盒美X雙黃白蓮蓉.
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()