close
標題:

台灣交流團 自我介紹

發問:

我報咗名參加台灣交流團,但要我預備自我介紹,仲有小組討論。 請問有冇人可以教我自我介紹應該講啲乜? 仲有小組討論多數係傾咩架?可以俾啲題目我嗎? 謝謝! 更新: 謝謝你的回覆!我想問除咗講吓自己生活同家庭之外,我仲駛唔駛講吓自己工作嗰啲? 仲有駛唔駛講吓點解參加交流團呀? 迷路會點? 係咪答打999呀? 除咗呢啲仲有啲咩可以講呀? 謝謝! 更新 2: 真係唔該晒你呀!你真係好好人。 我在麥記做,應該講咩好? 話過去學沖珍珠奶茶mix麥記野食? 死啦!我個人真係好長氣架! 我驚會忍唔住話俾人聽我過去,其實想買平化妝品 112?唔係999咩? 更新 3: 係喎!可以帶台灣嘅特色沖奶茶技巧返香港喎! 唔知香港麥記會唔會第日好似台灣咁有特色小食呢! 係咪仲可以分享吓我化妝嘅心得呢? 999唔係世界通用架咩? 送禮? 咁奇華禮餅咪得囉! 曾智偉都係咁講。 我想問,我應該用中文定普通話去面試架? 再一次謝謝你!

最佳解答:

你真好彩 我1月先去完 好簡單 你一定要好詳細介紹自己 佢好注重你自己既生活同家庭 你一定要講下你屋企有幾多人 邊個同你住 你係邊到住 鐘意去邊到&點解 千祈唔好講自己鐘意咩興趣 佢地聽到你講,個樣勁驚訝 同埋講下你鐘意著咩款式的衫 佢地好CARE 個ANSWER 小組討論通常好簡單 佢會問你如果你係當地迷路會點 一組6-8個 成組係到SHARE自己的意見 GOOD LUCK!!!! 你一定會PASS!!! 2010-03-09 00:15:51 補充: 我想問除咗講吓自己生活同家庭之外,我仲駛唔駛講吓自己工作嗰啲? 要呀. 要詳細D講下 你係做咩DUTIES 係咩公司做 交流同你做O既野最好搵到2者有關鍵的 仲有駛唔駛講吓點解參加交流團呀? 講少少 1,2句好啦 唔係人地會覺得你太長氣 迷路會點? 係咪答打999呀? 係112 除咗呢啲仲有啲咩可以講呀? 講下你的鐘意既書,點解 講下你去到台灣會做咩 2010-03-09 00:31:17 補充: 真係唔該晒你呀!你真係好好人。 THX 我在麥記做,應該講咩好? 話過去學沖珍珠奶茶mix麥記野食? 你話去想去學下炸野 帶返D知識返泥 特首都話要做好份工啦 你未可以話我將D好野帶返公司 學下點沖好既奶茶 死啦!我個人真係好長氣架! 我驚會忍唔住話俾人聽我過去,其實想買平化妝品 你平話你除左想去識多D人仲想買化妝品 聽聞好出名 112?唔係999咩? 唔係HK 仲有, 有FRIEND試過GROUP問你會送咩禮物俾當地學生 你真係要自己認真諗下啦 2010-03-09 00:51:08 補充: 係咪仲可以分享吓我化妝嘅心得呢? 都可以既,但唔好太多 999唔係世界通用架咩? 唔係 送禮? 咁奇華禮餅咪得囉! 曾智偉都係咁講。 都係架,你到時可以咁講 但唔好拋上機(好似個廣告咁) 我想問,我應該用中文定普通話去面試架? 有人試過中文,普通話,英文 你要睇返個佢要求 再一次謝謝你! 唔洗

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()