標題:

我入邊間中學好

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我而家讀嘉諾撒小學(新蒲崗)六年級,兩次呈分試成績如下: 中:b 英:b 數:a+ 常:a 13a,10b 全班7/32 全級31/192 中:a 英:a- 數:a 常:a+ 全班:2/32 全級:11/192 課外活動和獎狀十分少.5張左右 我要入觀塘區同黃大仙區 保良局第一張永慶中學 聖傑靈女子中學 觀塘官立中學 中華基督教會協和書院邊間有機會D 邊間校風好D

最佳解答:

保良局第一張永慶中學 聖傑靈女子中學 依2間 想入係難d 如果你一直都好似第2次的成績咁好就ok 保一我當初差唔到全部a (全級頭十) 都無得面試... 觀塘官立中學 中華基督教會協和書院 就有可能多d機會 協和校風唔錯 黃大仙區內都算ok , 學生成績就普通 , 今年ce 理科收20分 文科16分 , 算ok 觀塘官立中學 就唔係太清楚, 不過學生成績同協和差唔多 , 校風就唔知la~ 觀塘官立中學 中華基督教會協和書院 係比較有可能, 其他就難好多=.="

其他解答:

觀塘官立中學 我覺得你入觀塘官立中學會好點,是官立的,安全點。 校風應該會ok的|||||st.cat 都可以掛!! 我都參觀過st.cat 感覺好好 好多活動 但交通5係好方便lo~~ 官立ge都好好 校風st.cat應該好D 如果你驚入5到,可以叫你果間小學寫<推廌信> 我bf ge 表哥(band 2生) 因為老師ge推廌信入咗男拔~~ Hope can help you~~|||||傻啦!st.cat 可能唔的。 觀塘官立你報下啦~~
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()