close
標題:

我想問一些有關鏡頭的問題

發問:

1.有那些鏡頭是適合canon 400 d用的呢? 2.那些鏡頭是比較便? 3.若果我要一支人像鏡和一支遠攝,應該怎樣選擇?

最佳解答:

400D 可以直接用的有 Canon EF 鏡頭及 EF-S 鏡頭 有成百款咁多 仲有係其他廠出俾canon ef mount 用的, 如 Tokina, Tamron, Sigma 等廠 一般光圈細d, 會平 zoom 少d 會平 副廠會平d 3. 人像鏡一般以等效 70-135mm 為主, 即係約 50-100mm 的鏡頭 遠攝方面, 要睇你想幾遠 一支過的Canon鏡頭如 70-200 f/4 大約$5000 平的Canon 有 55-200 f/4-5.6 或者 75-300 is 等 價錢方面可以差好多, 你budget 有幾多

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()