close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

係黃大仙區度,TOP 1 的中學是那一間?

發問:

係黃大仙區度,TOP 1 的中學(名校啦即係)是那一間? 請不要賣花讚花香,如果真的是香,倒也好。請真心點答~

最佳解答:

保一 協和 可立 我都好讚成上面講既野 德愛的band根本不是band1 只不過它是emi比較吸引而已 她們學生的行為 有時比band3學校的學生還要差 我住慈雲山區的, 學校的學生品德其實很容易看出 有成績無品德同樣是垃圾 而且佢d成績又不是特別好 千萬不要入~!!!

其他解答:

保一同聖母..... 講真,,,德愛其實唔係太好... 雖然佢係全部收100% BAND 1 但係因為該區得聖母同德愛係EMI既女校 所以就自己多人揀,,, 假設學生品行同獎項次數多,, 咁人地德愛見到有BAND1同BAND2既學生都入 就自己會揀BAND1啦~! 2007-07-14 19:03:42 補充: 係呀,,,所以應該加分吧=]]仲有可立都唔錯,,你慢慢揀啦|||||保良一中(英文中學)BAND1 聖母(中文中學)BAND2 我朋友個女係保一讀,會考原校唔收,去左聖母讀.|||||保一 聖母 德愛 (應該係呢幾間) 2007-07-17 10:02:15 補充: TO 樓下各人我作為德愛舊生都覺得校風一年比一年差, 尤其是新校長上任後這幾年間, 對於師妹她們那樣, 我自己都覺得有點羞愧不過請不要一竹桿打沉船, 其他的如保一, 聖母, 可立, 甚至德望同華仁的都會有不良分子, 最近的風化案不是有個華仁的被判刑嗎?我曾見過保一的學生在慈雲山區某便利店高買, 那時午膳, 很多人的!!!現今這個新世代, 後生的真會愈來愈差, 特別是個人品格上.這是社會的問題, 教育的影響, 學校的管理, 家長的責任還是年青人本身的思想?請大家不要過份盲目只看表面!!!
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()