close
標題:

大量整雞蛋布丁但唔夠硬,係魚膠粉比例有問題?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我跟住個焦糖雞蛋布丁recipe,第一次整時跟住recipe個材料份量,大約整到7杯布丁樽。最後出黎效果好好,硬度方面,係就算我倒轉個布丁樽,佢都唔會爛落黎。而我第二次整時,因為想整2倍份量(14杯布丁樽),所以將recipe入面既材乘2倍份量,例如本身7杯要魚膠6g,整14杯時我就落12g。但係最後整出黎,啲布丁唔夠第一次硬,我傾斜個樽時,啲布丁仲有少少流質狀態,做唔到第一次整時個種效果。食個時都比較似食cream狀既布丁(好似啲布丁/啫喱解凍左既話,會變流質個種狀態)。我想問係咪因為我將recipe材料份量x2,就算照將入面既魚膠粉份量x2倍,都唔夠一次過凝一大煲?... 顯示更多 我跟住個焦糖雞蛋布丁recipe,第一次整時跟住recipe個材料份量,大約整到7杯布丁樽。 最後出黎效果好好,硬度方面,係就算我倒轉個布丁樽,佢都唔會爛落黎。 而我第二次整時,因為想整2倍份量(14杯布丁樽),所以將recipe入面既材乘2倍份量,例如本身7杯要魚膠6g,整14杯時我就落12g。 但係最後整出黎,啲布丁唔夠第一次硬,我傾斜個樽時,啲布丁仲有少少流質狀態,做唔到第一次整時個種效果。食個時都比較似食cream狀既布丁(好似啲布丁/啫喱解凍左既話,會變流質個種狀態)。 我想問係咪因為我將recipe材料份量x2,就算照將入面既魚膠粉份量x2倍,都唔夠一次過凝一大煲? 即係凝固效果會volume多左而變差左? (可能表達得唔係咁好...) 解決方法唯有整14杯時(大量整),落得多過12g魚膠? 唔該哂大家

最佳解答:

這就是好多專家都會說的,做甜品時,食材的份量是非常重要的!! 我想好多時候,我們會以都既然做一份的時候這個份量OK,做2份的時候不是x2嗎!但你要知道,因為魚膠要用熱水才能溶掉(一定要確定要全溶),水份的蒸發速度在1倍份量和2倍份量是有所不同的,可能因為這樣,魚膠的份量要多少少,至於要多幾多,就要不斷的試驗才能知道! 希望幫到你啦!

其他解答:
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()