標題:

我升S.1我想買斜咩袋(返學) 有20點的快

發問:

我升S.1我想買斜咩袋(返學) 我係女仔 要買暗花a4?(白色) $200-300 funky gabe好唔好大約幾錢到? 300有冇交易? 有冇funky gabe袋相?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

hi! 我係男仔. 我覺得女仔呢, 要高高地狽斜咩先好睇. 你話你升S.1, 應該都唔會太高卦......? 我個人推介mastermind production d袋. 同埋A4 size袋都好細, 你返學都裝唔到好多野. 同埋呢, 咁細個斜咩講真......唔好睇架. 如果想好睇又平呢, 你可以去買columbia, laosmiddle, mastermind production, mountain wolf都靚但唔啱女仔. 如果你真係好想咩斜咩, 我唔建議你咩d咩細ge, 因為我真係覺得細果d唔係好好睇. 以上只不過係我個人意見, 買野最緊要係你自己鍾意. 2007-07-13 10:36:33 補充: 我指淨係mountain wolf唔啱女仔.同埋買個袋d色最好唔好太沉. 2007-07-13 10:39:54 補充: 仲有我聽講funky gabe好易同人撞袋.

其他解答:

好多人返學都會用三用袋 裝到書, 個款簡約得黎又OKAY 通常都會買agnes b 但要千幾 如果想用三用袋都可以考慮Arnold Palmer 比較平 yahoo bid都係400左右 http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b6428007|||||你知吾知有間店叫"crazy room"既店ar? 佢間店既袋係好受歡迎嫁,, 好多人都走去buy佢d袋 我個班都有好多人buy佢個d袋..!! 佢個到d袋都好平嫁,,!! $200-300都有交易!! 呢個係我個msn..:yeeyuki94716_52101314@hiotmail.com. 吾明問我la,,!!
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()