標題:

幫我諗下點介紹呢本書(Q版特工17)(10分!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

發問:

幫我諗下點介紹 [Q版特工17-幽靈直線],唔該 我要用口語黎演講, 規定左2至3分鐘, 最好長d。 要講下內容同感想!!!!!!!!! 更新: 呢d野我本書已經有了

最佳解答:

書名 : Q版特工 17 - 幽靈直線 作者名稱 : 梁科慶 包裝 : 157 頁 語言 : 繁體中文版 出品商 / ISBN : 突破 / 9789628913819 出版日期 : 2007年4月20日 《Q版特工 17 - 幽靈直線》內容簡介 阿Wing傳緋聞, 女主角是冷艷特工高層R?愛情融化冷冰山, 兩人更誤墮地獄網羅,好一次情迷意亂! 幽靈直線,竟使人鬼續前緣。 你道是被鬼附,還是精神失常? 鈴聲響起,亡者可會再現? 深入鴨寮街,失跡特工現身,掀動過往仇怨; 直搗蝙蝠人巢穴,骷髏頭散發七色迷煙; 情節祕誘懸疑,連場驚悸,掀要奸邪速現形! 睇完 la !! 好好睇 ...... 極力推薦 : 《Q 版 特 工 17 幽 靈 直 線》!! 作 者 簡 介 : 梁 科 慶 一 九 八 七 年 畢 業 於 樹 仁 學 院 中 文 系 , 一 九 九 O 年 往 加 拿 大 升 學 , 後 取 得 文 學 學 士 和 圖 書 館 及 信 息 學 碩 士 。 曾 獲 青 年 文 學 獎 報 告 文 學 組 及 文 學 評 論 組 冠 軍 。 已 出 版 著 作 十 多 種 , 包 括 《 Q 版 特 工 》 系 列 。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xvnjcke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()